ارائه خدمات بیمه‌ای در راستای افزایش بهره‌وری سازمانی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علی صیامی مدیر اداره رفاه کارکنان شهرداری قدس با اشاره به اظهار داشت: با توجه اینکه منابع انسانی مهم‌ترین منبع هر سازمان قلمداد می‌شود و در نتیجه عملکرد کارکنان نقش مهمی در بهره‌وری سازمان‌ها داشته و این عملکرد تحت تأثیر حوزه گسترده‌ای از عوامل فردی و سازمانی قرار دارد.

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان، ارائه خدمات رفاهی هر سازمان است که با افزایش انگیزه کارکنان نقش مهمی در بهبود عملکرد آنان و بهره‌وری سازمان‌ها و ادارات دارد.

مدیر اداره امور رفاهی شهرداری قدس بیان داشت: با توجه به تاکیدات مهندس مختاری شهردار محترم قدس مبنی بر بهره‌وری و ارائه حداکثری ظرفیت خدمت رسانی به شهروندان توسط منابع انسانی و پرسنل شهرداری قدس، اداره امور رفاهی در این راستا اقدامات مختلفی را به منظور رفاه حال کارکنان از جمله انجام امور بیمه‌ای انجام می‌دهد.

صیامی گفت: با توجه به اینکه برای کارکنان و کارگران در هر شغلی آسیب و حوادث ناشی از کار اجتناب ناپذیر است، بنابراین بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در برابر کارکنان از موارد ضروری قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری قدس در راستای ارائه خدمات رفاهی و ایجاد انگیزه مضاعف در امر خدمت رسانی به شهروندان در پرسنل شاغل، با اخذ مجوزات مربوطه و تصویب شورای اسلامی شهرقدس، امور بیمه‌ای کارکنان شهرداری قدس و سازمان تابعه را همچون بیمه درمان، عمر، حادثه و بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان را انجام می‌دهد.

مدیر اداره امور رفاهی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات شهرداری قدس در این خصوص، کلیه ابنیه و ساختمان‌های متعلق به شهرداری قدس از جمله استادیوم شهرقدس و سالن آمفی تئاتر مجموعه باغ ملی با توجه به حضور بیشتر و گروهی شهروندان در این اماکن، بیمه حوادث و مسئولیت مدنی شده است.

صیامی با اشاره به اجرای بیمه جامع شهروندان قدس تصریح کرد: بیمه مسئولیت مدنی جامع شهروندان نیز خدمتی دیگر از شهرداری قدس است که به تبع آن کلیه خسارات وارده به شهروندان و اموال آن‌ها به سبب تقصیر شهرداری در سطح شهر در ابعاد مختلف به صورت ۱۰۰ درصدی پرداخت و تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 100267
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا