افزایش ۳۲ درصدی درآمد فروش چادرملو

به گزارش جهان صنعت نیوز:  شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو طی دو دوره عملکرد همچون یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ و نیز از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه روند رو به رشد مقدار تولید، فروش و درآمد فروش محصولات تولیدی خود را رقم زده است. به گونه ای که، درآمد فروش این مجموعه در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹

بر اساس این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در حالی طی اسفند سال مالی ۹۷ بواسطه تولید و فروش حدود یک میلیون تن انواع محصول درآمدی بالغ بر هفت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال بدست آورده است که این مجموعه در دوره مشابه سال مالی ۹۸ با پیگیری روند افزایشی مقدار تولید و فروش محصولات تولیدی خود، با تولید بیش از یک میلیون و ۳۴۱ هزار تن انواع محصول و عرضه حدود یک میلیون تن از تولیداتش درآمدی به مبلغ هفت هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال محقق ساخته است.

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات

در ماهی که گذشت، محصول فولاد تولید شده در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچون ماه های قبل از آن بیشترین درآمد فروش را برای این مجموعه رقم زده است و در عین حال بالاترین نرخ فروش محصولات تولیدی “کچاد” را به خود اختصاص داده است. به طوری که، در این دوره عملکرد تعداد ۸۸ هزار و ۹۲۴ تن محصول فولاد تولید شده که عرضه ۷۳ هزار و ۹۰۵ تن از آن به قیمت ۴۶ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال ارزشی به مبلغ سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال را برای شرکت ثبت کرده است.

عملکرد از ابتدای سال ۹۸ تا تاریخ ۹۸.۱۲.۲۹

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، درآمد فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه نسبت به دوره مشابه سال مالی ۹۷ حدود ۳۲ درصد افزایش یافته است و بر این اساس، از مبلغ ۷۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال به ۹۶ هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

گفتنی است، این مجموعه طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۹۸ بیش از ۱۵ میلیون و ۶۵۶ هزار تن انواع محصول تولید کرده است و حدود ۱۶ میلیون و ۴۵۶ هزار تن نیز در بازار به فروش رسانده است.

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات

در پایان این گزارش می افزاید، از ابتدای سال مالی ۹۸ تا پایان اسفند ماه حدود یک میلیون تن محصول فولاد توسط این مجموعه تولید شده است که عرضه تعداد ۹۹۹ هزار و ۹۹ تن از تولیدات این محصول به قیمت ۳۹ میلیون و ۵۸۲ هزار ریال به ازای هر تن درآمدی به مبلغ ۳۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال را برای “کچاد” به ارمغان آورده است.

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 102574
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا