آزمایش کرونای پیشخدمت شخصی ترامپ مثبت شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:   شبکه خبری سی‌ان‌ان عصر پنجشنبه گزارش داد که پیشخدمت‌های شخصی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعضای یک واحد ویژه از ارتش این کشور هستند که در خدمت کاخ سفید بوده و از نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهوری و خانواده او تماس دارند.

براساس این گزارش، یک منبع آگاه گفت که ترامپ وقتی روز چهارشنبه از مثبت بودن آزمایش کرونا برای پیشخدمت خود آگاه می‌شود، بسیار ناراحت شده و پزشک کاخ سفید یک بار دیگر از رییس جمهوری آمریکا آزمایش کرونا می‌گیرد.

سی‌ان‌ان در تارنمای خود نوشت که کاخ سفید در بیانیه‌ای گزارش این شبکه خبری را تایید کرد و گفت که ترامپ و «مایک پنس» معاون او آزمایش کرونا داده‌اند و جوابش منفی بوده است.

دو منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که ترامپ، پنس و دیگر کارکنان ارشد کاخ سفید هر هفته یک بار با کیت مخصوص آزمایشگاه «ابوت» آزمایش کووید۱۹ می‌دهند که جوابش ظرف ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود.

به نوشته سی‌ان‌ان ، ترامپ که به گفته خود دچار هراس از آلودگی است، تاکنون بارها مشاوران و پیشخدمت‌هایی را که در حضور او عطسه یا سرفه کرده‌اند توبیخ کرده است.

با این وجود، او در ابتدای شیوع کرونا در آمریکا این موضوع را انکار و وانمود می‌کرد که شایعه و جنگ روانی دموکرات‌ها علیه دولت او است.

اما با افزایش شمار مبتلایان و شدت گرفتن انتقادها علیه او و دولتش در مقابله با کرونا، ترامپ کارگروه مقابله با کووید۱۹ تشکیل داد و مدعی شد که بیش از هر کشوری برای مقابله با این ویروس تلاش کرده است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۳ هزار نفر در آمریکا مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و نزدیک به ۷۵ هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

 

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 105306
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا