همراه اول بدون هیچ‌گونه قطعی، در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است

 

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «کیومرث حاجی رحیمیان» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «با توجه به زلزله ۵.۱ ریشتری بامداد جمعه (۱۹ اردیبهشت ماه) در استان تهران که در استان‌های البرز، قم و مازندان نیز احساس شد، شبکه همراه اول بدون هیچ گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک است.»

زمین لرزه ای ساعت ۴۸ دقیقه بامداد جمعه به بزرگی ۵.۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از وقوع زلزله در توئیتی عنوان کرد: به خاطر وقوع زلزله ترافیک تماس های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است، لطفا برای آزاد سازی کانال های صوتی از امکان تماس با پیام رسان ها استفاده کنید.

«اسماعیل نجار» رییس سازمان مدیریت بحران گفت: یک پیرمرد ۶۰ ساله بر اثر فرار از منزل و آسیب دیدن سر وی، جان خود را از دست داد و ۳۳ نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی در خصوص مصدومان این زلزله افزود: در مجموع ۱۹ نفر مربوط به منطقه دماوند و ۱۵ نفر نیز مربوط به تهران هستند که تاکنون ۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و چهار نفر مابقی هم اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند.

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 105413
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا