اعلام وضعیت قرمز کرونایی در ‌۹ شهرستان استان خوزستان

به گزارش جهان صنعت نیوز:  غلامرضا شریعتی ساعتی پیش در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به ‌افزایش بیش از حدانتظار مبتلایان به کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: به همین منظور انجام تست‌های کرونا در استان ‌بیشتر شد و‌ اکثر بیماران یا به صورت سرپایی ‌مداوا و یا بستری شده‌اند.

استاندار خوزستان با انتقاد از اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی در اکثر شهرستان‌های استان خوزستان رعایت نمی‌شود، افزود: به همین دلیل‌ تعداد بیماران کرونایی در استان ۳ برابر و بستری بیماران ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه لازم است در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری ‌قطع شود، افزود: ‌اعلام طغیان کرونا در خوزستان صحت ندارد و چنین چیزی را شاهد نیستیم و برخی توئیت‌ها در این خصوص را قبول ندارم.

شریعتی با بیان اینکه به منظور  جلوگیری از ناپایدار شدن اوضاع و طغیان مبتلایان در شهرستان‌های خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهادهایی ارائه داد و که مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد:‌‌‌ همه اعضا نظرشان این بود که تا پایان هفته در شهرستان‌های باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان وضعیت قرمز ‌اعلام شود و محدودیت‌های رفت‌و‌آمد بین مناطق مختلف شهر ایجاد خواهد شد.

وی گفت: لازم است همه ادارات، سازمان‌ها و اصناف استان خوزستلن همکاری لازم را داشته باشند. جمعه این هفته مجدد شرایط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای ادامه تعطیلی و یا بازگشت به شرایط عادی تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: در دیگر شهرستان‌ها شرایط مثل قبل خواهد بود.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 105964
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا