جهش تولید به عزم و همت کارگران باز می گردد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در مراسمی با حضور بابک مصطفائی مدیرعامل شرکت پاکسان ، میلاد شمس عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش، مهرداد زمانی معاون تأمین و تدارکات، سیدمحمود معززی نکوئی اصل مدیر منابع انسانی شرکت پاکسان و شماری از پرسنل این مجموعه از کارگران نمونه این مجموعه تقدیر شد.

در این مراسم مصطفائی با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع کارگران این مجموعه گفت: رمز پیشرفت تلاش در جهت تحقق اهداف سازمان است و شما کارگران محور اصلی این موفقیت هستید و در سایه زحمات شماست که می توان برنامه های شرکت را اجرایی نمود.

مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» خاطرنشان کرد: این نام گذاری به عزم و همت شما کارگران باز می گردد و امیدواریم با کمک تک تک شما این امر محقق شود.

مصطفائی کارگران را سرمایه اصلی هر مجموعه ای خواند و با تقدیر از آنان گفت: کارگران ستون های هر مجموعه ای هستند و قدرت و عظمت صنعت کشور به نیروی انسانی و کارگران آن مجموعه باز می گردد و هرگز نمی توان نقش آنها را نادیده گرفت و موفقیت را بدون حضور آنان در عرصه صنعت کشور متصور بود.

ویهمه کارگران را شایسته تقدیر و تشکر دانست و در ادامه یادآورشد: امروز تصمیم گرفتیم حداقل تقدیر را از شما عزیزان به جا بیاوریم بی شک همان گونه که ائمه اطهار به کسب روزی حلال توصیه کرده اند وامام صادق(ع)فرمودهشمشیر زدن آسان ‌تر از کسب روزی حلال استکار و تلاش شما نیز هم سنگ جهاد است و این امر بسیار ارزشمند است.

مصطفائیپاکسان را یک خانواده منسجم خواند و تاکید کرد: تک تک ما آنقدر که وقت خود را در این مجموعه سپری می کنیم شاید در کنار خانواده هایمان نباشیم و این امر اهمیت تلاش مجاهدانه در مسیر کسب روزی حلال و اهمیت آنرا بازگو می‌کند.

مصطفائی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارگران نمونه این مجموعه به آوازه نام و برندهای پاکسان اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان با بیش از نیم قرن کار و فعالیت در حوزه تولید مواد شوینده و بهداشتی و با دارا بودن برندهالی معروفی همچون برف، سپید، گلنار و…. در زمره شرکت های خوشنام ایران است و این خوشنامی و موفقیت به مدد همت و کار و تلاش شما عزیزان محقق شده.

مدیرعامل پاکسان به حضور پرسنل این مجموعه در لحظه تحویل سال در شرکت اشاره کرد و گفت: بسیاری از شما عزیزان در لحظه تحویل سال در شرکت حضور داشتید و این کار شما آنقدر بزرگ است که نمی توان برای آن نرخی تعیین کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از کارگران نمونه تجلیل شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 107540
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا