کشف ۵۴٠ دستگاه خودرو احتکار شده در پایتخت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه طرح رعد ۳۵ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای این طرح از سه روز گذشته آغاز شده و برای اجرای آن ۲۰ روز کار اطلاعاتی انجام شده است.

وی با تاکید بر نظارت پلیس بر بازار ارز برای جلوگیری از فعالیت دلالان گفت: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد و روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارزی که در فضای مجازی و حقیقی جولان می دادند را دستگیر کردیم که ۸۰ میلیارد ریال ارز خارجی در اختیار داشتند.

وی از اجرای ۲۹۱ حکم قضایی و دستگیری ۶۷۰ سارق و مالخر در قالب عملیات رعد ۳۵ خبر داد و افزود: این افراد در قالب ۲۱ باند فعالیت می‌کردند که از آنها افزون بر دو هزار و ۱۷۰ قلم کالای قاچاق به ارزش ۹.۵ میلیارد تومان کشف شده است.

رئیس پلیس تهران با اعلام کشف سه قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قطعه سلاح سرد در قالب طرح رعد، ادامه داد: ۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودرو نیز به دلیل مزاحمت خیابانی شب گذشته در پایتخت توقیف شدند.

به گفته رحیمی ۱۰۸ کیلو انواع مواد مخدر در طرح رعد ۳۵ کشف و ۱۴۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق هم کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: بحث قرص های تقویتی و باشگاه های ورزشی نیز همچنان تحت رصد پلیس است و در قالب طرح رعد ۳۵ در مجموع پنج میلیون و ۵٠٠ هزار عدد قرص ورزشی تاریخ مصرف گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: در این مرحله از طرح رعد سه تن شیر خشک که اغلب فاسد بودند، کشف شد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 108370
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا