گروه هتلهای بین المللی آکور ۶۰۰ میلیون دلار تسهیلات دریافت کردند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  شرکت گروه هتلهای بین المللی آکور توانست پس از آنکه توافق نامه‌ای را با کنسرسیوم شامل ۵ بانک امضا کرد  ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار جدید دریافت کرد.این بانک‌ها BNP Paribas، Crédit Agricole CIB، Crédit Industriel et Commercial ، Natixis و Société Générale هستند.

این گروه اعلام کرد که برای تداوم موقعیت خود در شرایط فعلی بازار ۴.۳ میلیارد دلار نقدینگی کافی است.  و طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که این امر نمایانگر اعتماد مجدد بانک‌های اصلی گروه آکور به پروفایل تجاری و ترازنامه‌ی قوی آن است.

گروه آکور همچنین گفت: ” شاهد علائم اوّلیه بهبود مشاغل است. در فرانسه، قرنطینه‌‌ و اقدامات اعلام شده توسط دولت برای حمایت از گردشگری به نظر مطلوب می رسد. “

همچنین با توجه به اخبار بهبودی عمومی مردم در چین که یکی از تاثیر گذارترین کشورها از نظر تعداد مسافران می باشد،هر روز تعداد هتل‌هایی که در آسیا و اروپا به ویژه درآلمان فعالیت خود را از سرمی‌گیرند رو به افزایش است.

شرکت آکور بیش از ۲۵۰ هتل را تا آخر ماه آوریل در سراسر دنیا بازگشایی کرده‌است و این در حالی است که ۴۲ درصد از شبکه در حال فعالیت است.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 108464
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا