فاطمه هاشمی: روحانی را تنها نمی‌گذاریم/ جلیلی و قالیباف رقبای سرسختی به حساب نمی‎آیند

جهان صنعت نیوز| علی فراهانی: فاطمه هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و معرفی گزینه نهایی برای رقابت با حسن روحانی، اظهار کرد: تفکرات مختلفی در اردوگاه اصولگرایان وجود دارد و تاکنون این جناح نتوانسته تصمیمی را اتخاذ کند تا به اجماع برسند. به عبارتی اصولگرایان با یکدیگر در تعارض هستند و تا زمانی که به وحدت نرسند، نمیتوانند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کاندیدای مشترکی معرفی کنند.


وی در این باره اضافه کرد: بعید میدانم که همه اصولگرایان نسبت به آقای روحانی وحدت نظر داشته باشند، یعنی همه احزاب اصولگرا در انتخابات سال آینده از شخص حسن روحانی حمایت نخواهند کرد.

فرزند آیتالله هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت‌وگوی خود با آنا درباره «احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی یا محمدباقر قالیباف به عنوان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات سال آینده»، توضیح داد: هر کدام از آن‌ها کاندیداهای اصولگرایان هم که باشند؛ توان رقابت با آقای روحانی را ندارند چرا که آقایان جلیلی و قالیباف برای مردم شناخته شده هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تأکید بر اینکه «رویه کاری، طرز تفکر و رفتار دبیرسابق شورای عالی امنیت ملی و شهردار تهران برای مردم روشن شده است»، گفت: جلیلی و قالیباف قدرت رقابت با رئیسجمهوری را ندارند و برای آقای روحانی رقیب جدی و سرسختی به حساب نمی‌‏آیند.

فاطمه هاشمی با بیان اینکه «فعلاً هیچ‌یک از اصولگرایان نمی‌‏توانند رقیب جدی و سرسختی برای رئیس دولت تدبیر و امید باشند»، تصریح کرد: همه بدانند که محال است خانواده آیت‌الله هاشمی، آقای روحانی را تنها بگذارند و پشت وی را خالی کنند.

وی ادامه داد: تا آخر کنار آقای روحانی می‎ایستیم و او را تنها نمی‏‌گذاریم و قطعاً به ایشان رأی خواهیم داد. مجدداً تأکید می‎کنم که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، خانواده‌ام از حسن روحانی حمایت می‎کنند.

عمومی
شناسه : 10885
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا