راه‌اندازی مجدد فرودگاه چانگی در سنگاپور

به گزارش جهان صنعت نیوز:  صنعت گردشگری جهانی سرزمین ‌های از دست رفته را وجب به وجب پس خواهد گرفت. پروازهای ترانزیتی یک نقطه‌ی اتکا است، بنابراین حرکت سنگاپور باید تحسین شود. – شان اونیل

تنظیم کننده حمل و نقل هوایی این ایالت روز چهارشنبه گفت که سنگاپور، قطب مسافرت و گردشگری منطقه‌، به تدریج به مسافران اجازه می‌دهد تا از تاریخ ۲ ژوئن از طریق فرودگاه چانگی عبور کنند.

در حال حاضر مسافران خارجی فقط می‌توانند از طریق سنگاپور تردد کنند در صورتی که بلیت پرواز یرگشت خود را نیز تهیه کرده باشند. در ماه مارس  ورود یا عبور بازدیدکنندگان از طریق این این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده بود.

مقامات هواپیمایی سنگاپور گفتند: “این بخشی از استراتژی سنگاپور برای بازگرداندن تدریجی حمل و نقل هوایی برای تأمین نیازهای اقتصادی و درخواستهای عمومی و در عین حال تضمین کافی برای سفرهای ایمن است.”

این شرکت گفت که خطوط هوایی باید پیشنهادات خود را برای راه‌های انتقال مسافران ارائه دهند که با توجه به ایمنی حمل و نقل هوایی‌، ملاحظات بهداشت عمومی و همچنین سلامت مسافران و خدمه هوایی ارزیابی خواهد شد.

در فرودگاه چانگی که جزء شلوغ ‌ترین فرودگاه‌های سال گذشته جهان است ، ۲۵۰۰۰۰ مسافر در ماه آوریل تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۵. ۹۹٪ سقوط را نشان می دهد.

سنگاپور از ۲ ژوئن  اقدامات ویژه ای را  در جهت مهار ویروس کرونا تسریع می کند.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهخواندنی
شناسه : 110151
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا