کلوک هوم اقدام به بازگشایی مجدد تجارت خود می‌کند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  کلوک هوم به منظو راه‌اندازی تورهای آسیایی و فراهم کردن بستری برای فعالیت‌های خانگی، فعالیت کوچک و هدفمندی تعطیلات آخر هفته‌ و کسب تجربیات در مورد سفرهای داخلی راه‌اندازی شده‌است.  

کلوک هوم در ۱۴ بازار داخلی در آسیا و اقیانوسیه و اروپا راه اندازی شده‌است و آنچه که این شرکت بدان امیدوار است اولین مرحله از ریکاوری چند مرحله ای است.

این شرکت در بیانیه‌ی رسانه‌ای گفت: ” پیشنهادات براساس شرایط مسافرتی درون منطقه‌ای وهر زمانی که شرایط بازار جهانی به تدریج بهبود یافت و محدودیت‌های مسافرت کاهش پیدا کرد، دنبال خواهد شد. “

به نظر می‌رسد شعبه‌ی هنگ کنگ کلوک ۱۰ تا ۲۰ درصد از کارمندان خود را تعدیل کرده‌است.

کشورهایی مانند سنگاپور و فیلیپین که در قرنطینه‌ خانگی اوقات خود را سپری می‌کنند، می‌توانند از برنامه‌های خانگی کلوک استفاده کنند در حالی که کشورهایی مثل تایوان و هنگ کنگ که قرنطینه‌ خانگی را کاهش داده‌اند می‌توانند از لیست برنامه‌های محلی که کلوک طراحی و اجرا می کند در شهر یا سایر کشورهای مجاز استفاده کنند. پیشنهاد سفرهای کلوک شامل جاذبه‌های محلی‌، بلیط فیلم و برنامه‌هایی در محیط‌ های کمتر شناخته شده توریستی است.

کلوک گفت: ”  حدود ۸۰ درصد از جستجوها برای برنامه ریزی سفر در ماه آوریل در کشورهایی  که آمار مبتلایان بسیار کاهش یافته‌است مثل تایوان و استرالیا کاملاً داخلی بودند. هنگ کنگ روند مشابهی را در پیش گرفته‌است  که ۷۰ درصد از کل جستجوهای آن فقط براساس تجربیات داخلی انجام شده‌است. “

طبق گفته‌ی اریک گناک فه، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کلوک، از آنجا که مسافران در سراسر جهان به طور فزآینده‌ای به دنبال تجربیاتی خارج از محدوده‌ی سکونت خود و البته منحصر به فرد هستند، اصلاح تجربیات محلی برای مسافران داخلی به گسترش سفرهای محلی و انتقال تجربیات آن‌ها به گردشگران داخلی و خارجی کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: “اگرچه تا شروع مجدد سفرهای خارجی هنوز بسیاز فاصله داریم امّا ما با استناد بر تجربیات خود به سفرهای درون کشوری یا حتی درون شهری اطمینان کامل داریم و از فرصت دست داده  برای انجام آن استفاده خواهیم ‌کرد. آنچه اکنون  ما انجام می‌دهیم آینده‌ی صنعت گردشگری را رقم خواهد زد. “

کلوک یک لیست بسایر مهم از داده‌های محلی اعم از تورهای خارجی و آغاز فعالیت‌های گردشگری در کره‌جنوبی و چین را در ماه آوریل خبر داد. این شرکت ادعا کرده‌است که تعداد رزروهای مسافران در کره جنوبی و چین به ترتیب ماهانه دو برابر و چهار برابر افزایش یافته‌ است.

کلوک همچنین در اوایل ماه جاری یک صفحه اجاره‌ی اتومبیل شخصی را به منظور جلب توجه کاربران برای یادآوری خاطرات و راه‌اندازی سفر با استفاده از اتومبیل‌های شخصی خود  راه اندازی کرد.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهخواندنی
شناسه : 110161
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا