جلسه بررسی ساماندهی بازار اجاره مسکن برگزار می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمود محمودزاده ضمن اعلام این مطلب افزود: برنامه خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک های اول تا سوم با همکاری دستگاه های مختلف در حال تدوین است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در ماه ها و هفته های گذشته جلسات کارشناسی این طرح با حضور دستگاه های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و بزودی نتایج آن اعلام می شود.

محمودزاده با بیان اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد.

 وی توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها به اجرا درخواهد آمد.

شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.

محمودزاده در خصوص پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رییس جمهوری در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن گفت: پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارائه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رییس جمهور، تعیین تکلیف شود. منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رییس جمهور تصمیم نهایی گرفته شود.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 115355
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا