جهش ۵۷ درصدی تولید کاتد پالایشگاه خاتون آباد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سعدمحمدی با بیان اینکه کنسانتره مصرف شده در خرداد ماه  ۳۱۷۸۴ تن بوده است که  ۰.۸ درصد نسبت به رکود قبلی (۳۱۵۳۶ تن در بهمن ۹۶) افزایش داشته است، افزود: همچنین، مجموع تولید کاتد شرکت مس طی سه‌ماهه نخست سال جاری به ۶۹ هزار تن رسید که نسبت به برنامه ۶۰ هزار و ۴۱۹ تنی رشد ۱۴ درصدی داشته است.

سعدمحمدی افزود:‎ همچنین از ابتدای سال تا پایان خردادماه ۹۱ هزار و ۵۴۹ تن آند تولید شده است که نسبت به برنامه ۷۶ هزار و ۶۶۹ تنی رشد ۱۹درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه برنامه استخراجی شرکت مس از معادن با ۱ درصد رشد روبرو بوده است اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه در مجموع ۴۱ میلیون و ۹۳۵ هزار تن ماده معدنی استخراج شده است و طی این بازه زمانی و بر پایه این استخراج ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تن سنگ سولفور به کارخانجات تغلیظ ارسال شده است که نسبت به برنامه رشد ۶ درصدی داشته است.

سعدمحمدی با بیان این‌که میزان کنسانتره تولیدی شرکت مس در سه ماهه نخست سال جاری با رشد ۳ درصدی به عدد ۳۱۰ هزار و ۷۶ تن رسیده است بیان کرد: همچنین میزان تولید مس محتوی معدنی شرکت مس در بهار امسال با رشد ۲ درصدی نسبت به برنامه به ۲۸۰ هزار و ۳۹ تن رسید.

 

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 117041
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا