توضیح مدیرمسوول روزنامه «جهان‌صنعت» پیرامون روزنامه امروز

به گزارش جهان صنعت نیوز:  درباره این دو تیتر لازم است توضیح داده شود که موضوع تیتر نخست روزنامه با موضوعی که برای عکس نخست روزنامه انتخاب می‌شود کاملا جدا از هم و هر یک دارای شخصیت، هدف و نگاهی مستقل است به گونه‌ای که ارتباط دادن این دو به لحاظ حرفه‌ای ناصوابط و نارواست.

انتخاب زندگی در قفس برای خانه‌های ۲۵ متری الهام گرفته از نظرهای کارشناسی و مقامات شهرداری تهران است چنان که تصور می‌شود خانه ۲۵ متری در واقع حتی برای زندگی یک نفره نیز مناسب نیست و به طریق اولی گمان نمی‌رود که این سبک از خانه‌سازی بتواند مشکل بی‌مسکن بودن زوج‌های جوان و خانواده‌های کوچک را مرتفع سازد. این تیتر در حقیق عمق نامناسب بودن خانه‌های یادشده را بازگو می‌کند.

تیتر انتخاب شده برای فرمایش‌های مقام معظم رهبری نیز یکی از محوری‌ترین اهداف سخنان ایشان که مبارزه با فساد اقتصادی است را بیان می‌کند. در واقع ایشان در این دیدار از طریق فضای مجازی، دستگاه قضایی را به تداوم مبارزه با فساد اقتصادی فراخواندند.

همان‌طور که مشاهده می‌شود در انتخاب عنوان برای تیتر نخست و عکس نخست روزنامه «جهان‌صنعت» مورخ ۸/۴/۹۹ نگاه حرفه‌ای و تعهد به مفاهیم لحاظ شده و هیچ انگیزه‌ای دیگری وجود ندارد. از این رو شائبه مرتبط ساختن این دو شیطنتی است که از سوی بدخواهان ممکن است دنبال شود.

روزنامه «جهان‌صنعت» همواره کوشیده است تا با رعایت اصول حرفه‌ای و تعهد به منافع ملی، در جهت آگاهی‌بخشی و روشنگری حرکت کند و از هر اقدام حاشیه‌ساز و یا نامتعارفی پرهیز کند. دقیقا به همین دلیل دیدگاه‌ها و رویکردهای حرفه‌ای است که رفتار رسانه‌ای این روزنامه را رقم می‌زند.

بر این پایه روزنامه «جهان‌صنعت» همان‌گونه که در رویکردها و فعالیت‌های رسانه‌ای خویش تاکید کرده، بر حرکت در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و منافع ملی پای می‌فشارد.

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 117709
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا