جزئیات محدودیت ترافیکی آخر هفته

به گزارش جهان صنعت نیوز:  بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل افزایش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ بوده و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۸ مرداد تا شنبه ۱۱ مرداد ماه ۹۹                                                                                        

۱.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۸ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۱ از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری :

محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۱۰ از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

*تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) :

۳.۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز :

الف- تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۸ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۹/۰۵/۰۹ و ۹۹/۰۵/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 125750
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا