حرکت سرطان به سمت درمان قطعی

جهان صنعت نیوز| همایون یوسفی درباره درمان سرطان توسط برخی از درمان هاییکه از نظر علمی اثبات نشده است،گفت: کار درمان سرطان یک پروسه فوق تخصصی و پیچیده است بنابراین  الزامی است که بیماران سرطانی از درمانی‌هایی که اثر بخشی شان به اثبات نرسیده است، خودداری کنند.

درمان  بیماری  سرطان یک کارگروهی است

 وی با بیان اینکه درمان در حوزه بیماری سرطانی در  کشور  منطبق  بر آخرین متدهای درمانی دنیا است تصریح کرد: چشم انداز  درمان  بیماری سرطان رو به پیشرفت است که انشالله امیدواریم در آینده نزدیک  به سمت درمان قطعی سرطان  بویژه در  حوزه کودکان و اطفال حرکت کنیم.

نماینده مردم اهواز  در مجلس  شورای  اسلامی با بیان اینکه درمان بیماری سرطان یک کارگروهی است که می بایست  تمام مراحل درمانی آن  با کیفیت بالا انجام شود تصریح کرد: رشته های که کارآیی علمی شان برای درمان سرطان به اثبات نرسیده است، می تواند مشکلات  جدی و مخاطره آمیز برای بیماران ایجاد کند.

بیماری سرطان به سمت درمان قطعی در حرکت است 

  عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه  بیماری سرطان به سمت درمان قطعی در حرکت است یادآور شد:  خودداری از درمان هایی که اثربخشی علمی شان در درمان سرطان به اثبات نرسیده است،  راهکاری برای جلوگیری از  ایجاد تداخل و عوارض  در درمان بیماری سرطان است.

عمومی
شناسه : 12942
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا