تاج و وزیر ورزش باید جریمه ۱۶۷ میلیاردی ویلموتس را پرداخت کنند

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  انتشار حکم جنجالی ویلموتس و محکوم شدن ایران به رقمی در حدود ۱۶۷ میلیارد تومان خشم کاربران در فضای مجازی را به همراه داشته است.خیلی از آنها معتقد هستند که مسئولان امضای این قرارداد باید در دادگاه پاسخگو باشند و این رقم میلیاردی را نه از بیت المال،بلکه از جیب خودشان پرداخت کنند. از شما خواستیم تا نظرتان را درباره این حکم و جریمه میلیاردی که فدراسیون ایران باید آن را پرداخت کند برای ما کامنت کنید که به چند نمونه از آن می پردازیم:

کاربری نوشته: جواب سوال از واضحات است و هیچ نیازی به گزینه دیگری جز جیب ملت هم ندارد.

کاربر دیگری معتقد است: تیم حکومتی که پوکر کرده

کاربر دیگرنوشت: به خدا حاضریم فوتبال ایران به کلی تعلیق بشه ولی این پول که باهاش میشه حقوق کارگرایی که شش ماهه حقوق نگرفتن رو داد ندن! بابا ما این فوتبال رو نخواهیم کی رو باید ببینیم فوتبالی که پنجاه سال هست فینال آسیا رو هم ندیده!

امیرعباس نوشته است: باید تمام کسانی که در این قرارداد نقش داشتن ، مورد پیگرد قانونی قرار بگیرن به جرم خیانت در امانت و فساد ! آقازاده ها هم در پیوست ! وزیر ورزش باید استیضاح بشه چون در روند برکناری و انتصاب سرمربی نقش داشته و در هیئت رئیسه فدراسیون بوده . کل فدراسیون فوتبال از صغیر تا کبیر باید تغییر کنه و به دست افراد فوتبالی مثل علی دایی ، مهدوی کیا ، علی کریمی ، … داده بشه . جناب تاج و شکوری و ساکت و … باید تمام پول رو بپردازن . مردم لنگ ۱۰۰ هزار تومنن خسارت ۱۷۰ میلیاردی از بیت المال بدیم ؟ همین آقازاده ها پای این مربی های ۲ زاری رو به ایران باز کردن . لعنت به من که جوونیم رفت پای درس خوندن .

کیا نوشته: تاج و دار و دسته اش

پرهام نوشت: شخص وزیر ورزش

مهران نوشت: خود تاج و کفاشیان و دارو دسته اونا و هرکس در این فوتبال نقش داره این سیستم فاسده عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد همین ویلموتس رو نقطه شروع مبارزه با فساد ساختاری گسترده تو فوتبال ایران قرار بدن و همه رو دادگاهی کنن هر کی سالمه که هیچی هر کی مجرمه هم مجازات بشه در ضمن تاج وضعش خیلی خوبه. اول برید سراغ خودش

ابراهیم طهرانی معتقد است:وزیر ورزش باید پول را پرداخت کند

کاربر دیگری هم نوشت: قطعاً این بدهی ناشی از محکومیت مالی غیرقابل تصور در پرونده قرارداد سرمربی سابق فوتبال بزرگسالان ایران {مارک ویلموتس} را باید مهدی تاج به عنوان امضاء کننده قرارداد و رئیس وقت فدراسیون فوتبال از اموال شخصی خود بپردازد در غیراینصورت در اسرع وقت ممنوع الخروجی و محاکمه وی و همدستان احتمالی او را به جرم قصور در انجام وظایف قانونی و حیف و میل اموال عمومی خواستاریم.

کاربر دیگری همچنان نوشت: این آقا ناراحتی قلبی و عروقی دارد و زیاد به او استرس وارد نکنید تا یک موقع خدای ناکرده اتفاق غیرقابل جبران برایش پیش بیاید! از گل نازکتر بهش نگوئید خدا را خوش نمی آید چونکه خیلی برای فدراسیون زحمت کشیده از جمله در انعقاد قرارداد نجومی مارک ویلموتس!!!

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 130938
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا