لاتین تبارها؛ سلاح پنهان جو بایدن

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در کمتر از چهار سال، دولت ترامپ آسیب بزرگی به جامعه لاتین وارد کرده است. با این وجود، گرچه دونالد ترامپ در بین رای دهندگان لاتین مخالفان بسیاری دارد، اما او در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۸ درصد آراء منطقه لاتین را به دست آورد، و او هنوز هم انتخاب نزدیک به ۲۰ درصد این افراد به شمار می رود- حمایت کافی برای ایجاد اختلاف در یک انتخابات نزدیک. شاید این گونه به نظر برسد که رأی دهندگان لاتین پشت جو بایدن ایستاده اند، اما او برای رسیدن به این نقطه مبارزه سختی را از سر گذرانده است.

براساس برخی برآوردها ، نزدیک به ۶۰ درصد از رای دهندگان واجد شرایط لاتین در ایالت های انتخاباتی، که تمایل دارند ترامپ را در شرایط نامطلوب مشاهده کنند، از انتخابات سال ۲۰۲۰ بیرون خواهند نشست. حمایت این رای دهندگان عمدتا جوان برای تسخیر کاخ سفید بسیار حیاتی است.

برای بسیاری، سناتور سندرز، پیرمرد سفید پوست ورمونت، می تواند یک قهرمان بعید برای جامعه لاتین به نظر برسد. ااو نخستین نامزد ریاست جمهوری دموکرات بود که در جامعه لاتین حضور یافت و با اعضای آن حضور یافت. تکرار این اتفاق، یک امر غیرممکن نیست؛ بایدن می تواند صفحه ای دیگر از این دفتر را به نفع خود ورق بزند.

بایدن آغاز به گسترش سرمایه گذاری در ارتباط با آمریکایی های لاتین تبارکرده است، اما باید تلاش هایش فراتر از این باشد. این شامل گسترش جهان رای دهندگان لاتین که او با آنها صحبت می کند و درگیر شدن با آنها در سیستم عامل های مختلف است. کارزار سندرز۲۰۲۰،  برای دستیابی به رای همه لاتین هایی که در نوادا واجد شرایط بودند، پیش از انتخابات گروهی – از جمله بیش از ۱۰۰ هزار ثبت نام شده جدید و همچنین کسانی که سابقه رای گیری ندارند – تلاش زیادی کرد.

اگر بایدن یک رویکرد سنتی را اتخاذ کند و با شیوه ای که همه با لاتین های آریزونا صحبت می کنند، صحبت کند، دچار مشکل خواهد شد. اما اگر او فرهنگ فعالیت در آریزونا که از زمان انتخاب ترامپ ، ۱۳۸ هزار لاتین ثبت نام کرده بودند، به بهره برداری برساند، به اخراج جو آرپایو، مأمور مجری قانون سابق آمریکایی و کلانتر شهرستان مریکوپا، آریزونا از ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۶ ، کمک کند و این اطمینان را در رای دهندگان لاتین ایجاد کند که ترامپ نفر بعدی است، بایدن می تواند نقشه انتخاباتی را تغییر داده و پیروز شود.

هم اکنون، کمپین بایدن در هفته ۸۰۰ هزار دلار در تبلیغات تلویزیونی سنتی به زبان اسپانیایی هزینه می کند. اما در عصر کووید۱۹، دیگر روش های قدیمی مبارزات انتخاباتی منسوخ شده است و کارهای بیشتری را می توان از طریق یک استراتژی چند لایه انجام داد. این شامل تبلیغات در روزنامه های اسپانیایی به زبان های غیررسمی که نامه های دو زبانه را ارسال می کنند، است که برنامه اش برای بازسازی اقتصاد را توضیح می دهد.

مشکلات دوره ۲۰۱۶ لاتین تبارها هنوز حل نشده است. بایدن رونق مشاغل کوچک را به این منظقه وعده داده و گفته که  سرمایه را به مشاغل کوچک تزریق می کند، حداقل دستمزد را به ۱۵ دلار در ساعت می رساند و حداقل دستمزد مشخص شده را حذف می کند، که این به نفع کارگران لاتین خواهد بود.

بایدن برای بدست آوردن رای لاتین یک سلاح مخفی دیگر دارد: سناتور کمالا هریس؛ دختر چند فرهنگی مهاجری که مظهر رویای آمریکایی است. سناتور هریس – یک خدمتگزار دولتی که توسط یک مادر مجرد پرورش داده شده است، در کنار طرفداری از فرزندان مهاجر جدا شده از والدین خود و حمایت از مشاغل کوچک لاتین که در همه گیری ویران شده اند- می تواند راه حلی برای برطرف شدن شکایات ازبایدن توسط جامعه لاتین شود. در یک نظرسنجی اخیر مشخص شد که ۵۲ درصد از رأی دهندگان لاتین در ایالت های مهم رقابتی می گویند که انتخاب هریس به عنوان معاون او باعث می شود که آنها بیشتر به بایدن رای دهند.

اگر بایدن از رویکرد چند لایه سندرز برای ارتباط با لاتین تبارها استفاده کند ، ممکن است او نیز تبدیل به سه گانه ای شود که بتوانیم به آن افتخار کنیم. اگر او بتواند به آنها برسد و آنها را بسیج کند، این رأی دهندگان در نهایت می توانند کسانی باشند که نسخه ریاست جمهوری ترامپ را می پیچند.

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 131246
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا