قیمت جدید انواع کنجاله اعلام شد

 به گزارش جهان صنعت نیوز:   بر اساس دستور جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت کنجاله سویا  و کلزا و دانه های روغنی آن اعلام شد.

در مصوبه این جلسه آمده است: «در راستای مصوبات یکصدومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و با توجه به افزایش قیمت جهانی دانه های روغنی نسبت به مقطع تعیین قیمت های مصوب قبل و به منظور ایجاد انگیزه در تامین به هنگام کالا، قیمت های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در جلسه ارائه و با قیمت های جدید به شرح جدول ذیل موافقت گردید.»

بر این اساس قیمت هرکیلوگرم کنجاله سویا از ۲۴۵۰ تومان به ۲۷۰۰ تومان ، دانه روغنی سویا از ۲۴۱۵۰ به ۲۶۵۰ تومان تعیین گردید؛ همچنین برای کنجاله کلزا نرخ  ۲۵۵۰ تومان و دانه روغنی کلزا ۲۹۰۰ تومان تعیین شد.

در تبصره های این مصوبه آمده است: «قیمتهای اعلام شده از تاریخ ابلاغ قابل اجرا بوده ولیکن تغییرات قیمت مشمول فروشهای قطعی صورت گرفته و قبل از ابلاغ مصوبه نمی باشد.

قیمت خوراک دام آماده ( مطابق رویه قبل)  و فول فونت پس از ارائه پیشنهاد تشکل ها و انجمنهای ذیربط و تایید از سوی وزارت جهاد کشاورزی، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان در سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی خواهد شد.»

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 139146
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا