رییس جمهوری: گلستان سرشار از استعدادهای ورزشی است

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  حجت‌الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری متمرکز از ۳۳۴ طرح ورزشی کشور اظهار داشت: گلستان از لحاظ گردشگری جاذبه‌های زیادی همچون خلیج‌ گرگان و دریای خزر با سواحل بکر، زیبا و دست نخورده دارد.

رییس جمهوری پس از این سخنان با ذکر “علی برکت‌الله” دستور رونمایی از پرده تابلوی این پروژه را صادر کرد که از این تابلو توسط هادی حق شناس استاندار و حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان پرده برداری شد.

مدیرکل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: هتل ورزش گرگان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و با زیربنای ۵ هزار و ۱۹۸ مترمربع در پنج طبقه ساخته شد.

کریمی اظهار داشت: این پروژه که برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده ۵۸ اتاق با ۱۷۰ نفر ظرفیت دارد.

وی افزود: با اعتبارات موجود ۲۲ پروژه ورزشی تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح آن ها ۲۳۸ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و ۶۴ هزار مترمربع فضای روباز به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: این استان ۹۶ ورزشکار در تیم ملی رشته های گوناگون دارد اما ظرفیت اماکن ورزشی موجود گلستان در حد جایگاه این ورزشکاران نیست.

هادی حق‌شناس عنوان کرد: افتتاح این هتل ورزش می تواند زمینه میزبانی بسیاری از رشته های ورزشی را برای گلستان فراهم کند.

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهخواندنیسیاسیورزشی
شناسه : 139850
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا