همراهی بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صنعت برای جهش تولید

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «خورشید گزدرازی» امروز با اشاره به انتخاب علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت توسط رئیس جمهوری، افزود: پس از ماه‌ها اداره وزارت صنعت با حضور سرپرست، وقت آن رسیده که این وزارتخانه کلیدی وزیر خود را بشناسد و در مسیر مدیریتی درستی قرار بگیرد.

 وی اظهارداشت: معرفی وی از سوی رئیس جمهوری  به عنوان وزیر پیشنهادی انتخاب بسیار خوبی است و  با توجه به سابقه اجرایی موفقی که طی سال‌های گذشته در دولت داشته و همچنین تجارب بسیار خوبی که پیش‌تر در بخش‌های تجارت و کسب و کار به دست آورده، می‌تواند مسیر بسیار خوبی را پیش پای وزارتخانه قرار دهد.

 این عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه ما به عنوان فعالان بخش خصوصی از معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت استقبال می‌کنیم، ادامه‌داد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رابطه تنگاتنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد که به‌طور حتم این رابطه با حضور رزم‌حسینی که خود در گذشته  از فعالان  بخش خصوصی بوده، بسیار اصولی شکل خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر اضافه‌کرد: سوای همه جنبه‌های تخصصی که وی به آنها آگاه و مسلط است، وزیر پیشنهادی صنعت از همرزمان جمع زیادی از بزرگان دفاع مقدس و قائم مقام سردار شهید سلیمانی بوده که نشان می‌دهد چنین فردی به‌طور حتم دارای ویژگی‌های مثبتی برای نشستن بر صندلی وزارت خواهد بود.

گزدرازی گفت: با توجه به ویژگی‌های فردی که از رزم‌حسینی سراغ داریم، ما اعضای پارلمان بخش خصوصی در اتاق‌های بازرگانی هر استان با نمایندگان مجلس هر منطقه جلساتی برگزار و به آنان توصیه خواهیم کرد که به وزیر پیشنهادی رای مثبت بدهند.

 وی در پایان خطاب به نمایندگان خانه ملت، تاکیدکرد: با عنایت به قرار داشتن در سال «جهش تولید» و با توجه به حجم فعالیت وزارت صنعت و تاثیرش بر تحقق شعار سال، ورود فردی مسلط و پرتوان به این وزارتخانه می‌تواند تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش در بخش‌های مختلف فعالیتی وزارتخانه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه هفته گذشته در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم‌حسینی در دولت «تدبیر و امید» استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

علیرضا رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 140838
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا