ترخیص خودروهای توقیفی به دفاتر پلیس + ۱۰ واگذار شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: سرهنگ سید مسعود جهان‌بین روز یکشنبه اظهارداشت:  رانندگانی که خودروی آنها توقیف شده است برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مأمور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می شود.

جهان‌بین تصریح کرد: در این مرحله متصرف یا مالک با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ، سند یا کارت، صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت، کارت شناسایی معتبر و گواهینامه متصرف به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و مدارک وی اسکن و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌ کند.

وی اظهار کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران واحد ترخیص راهور کهگیلویه ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف / مالک ارسال می‌شود.

جهان بین اضافه کرد: در صورتی که پرونده ارسالی از نظر واحد ترخیص راهور کهگیلویه مورد تأیید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف یا مالک ارسال و پس از پرداخت آن جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه کند.

وی گفت:  در این طرح پیش بینی می شود ۸۵ درصد از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ انجام  و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.۲ دفتر پلیس + ۱۰ در شهرستان کهگیلویه خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می دهند.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 150830
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا