کاهش قیمت جزئی دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

به گزارش جهان صنعت نیوز:  ساعت۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی ، قیمت خرید دلار ۲۴ هزار و ۶۲۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار  و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت دیروز هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۸۱۹ تومان و قیمت خرید آن نیز ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان بود.

در سامانه سنا نیز در معاملات دیروز (چهارشنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵ هزار تومان و هر یورو با نرخ ۲۹ هزار و ۸۱۹ تومان معامله شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۲۲۳ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۸۵۳ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 153703
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا