ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در شهرهای قرمز کرونایی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  حسین کلانتری ظهر شنبه یکم آذر ماه در نشست ستاد کرونای استان، با بیان اینکه با توجه به رشد سریع ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها، تعداد پزشکان و پرستاران ما برای پوشش کامل خدماتی محدود است، افزود: افزایش بستری ظرفیت خدمات دهی را پایین آورده و به کادر درمان فشار بالایی وارد می‌کند.

وی افزایش ۳۰ نفری بستری در ۲۴ ساعت گذشته را نگران کننده عنوان و اظهارکرد: با این وجود ظرفیت بیمارستان‌های ما تکمیل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قطع زنجیره کرونا ضروری است، خاطرنشان کرد: بیمارستان خط آخر ماست و باید تلاش کنیم تا از افزایش مبتلایان جلوگیری شود.

کلانتری با تاکید بر اجرای مناسب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: باید به سرعت در استان طرح به شکل پیشتاز و با ظرفیت مناسب اجرایی شود.

وی با بیان اینکه باید فضا را فراهم کنیم که افراد سالم با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: در مناطق مختلف این استان وضعیت‌های مختلف را تجربه می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استثنای خودروهای امدادی و عملیاتی تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع دانست و ادامه داد: این محدودیت‌ها از امشب اجرایی می‌شود. در صورت تردد و سفر خودروهای دارای پلاک غیربومی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می شوند.

کلانتری عنوان کرد: برگزاری مراسمات ترحیم ممنوع بوده و خودروهای حاضر در مراسمات با توجه به عدم رعایت پروتکل‌ها جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه اوضاع کرونایی استان اصلا خوب نیست، تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند شرایط بسیار نگران کننده تر خواهد شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 154068
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا