تداوم ریزش قیمت ارز/دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی سقوط کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز: ساعت ۱۳و ۲۵دقیقه امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی ، قیمت خرید دلارهم با ۵۰ تومان کاهش ۲۳هزار و ۷۷۰ تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل، معادل ۲۹ هزار و ۶۲۰ تومان شدو قیمت خرید آن نیز با کاهش ۸۰ تومانی ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومان شد.

قیمت روز گذشته (سه شنبه) هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای فروش معادل ۲۹ هزار و ۳۶۶ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲۸ هزار و ۴۳۹ تومان بود.

قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۲۴ هزار و ۳۰۵ تومان و قیمت فروش ۲۴ هزار و ۵۴۸ تومان ثبت شده بود.

همچنین در سامانه سنا نیز در معاملات روز (چهار شنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۴ هزار و ۵۰۳ تومان تومان معامله شد، نرخ خرید هر دلار در سامانه سنا نیز ۲۴ هزار و ۹۴۸ تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی  دیروز حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۵۱۶ تومان و هر حواله دلار با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۹۱۹ تومان اعلام شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

در روزهای اخیر، روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بوده است. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 155089
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا