واگذاری تصمیم سهمیه‌بندی بنزین به سران قوا

جهان صنعت نیوز| غلام رضا تاجگردون  ظهر امروز در همایش  استانی  بزرگداشت مقام معلم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر روسای ادارات در مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد، امروزه فشار اقتصادی بر گردن  مردم زیاد است لیکن این فشار بر قشر معلمان زیادتر است.

وی با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین که در مجلس مطرح شده است، افزود: امروز کشور در شرایطی قرار گرفته است و  جایی که دین و عزت کشور در میان باشد ضروری است که پای عزتمان  بمانیم.

 نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه مردم به هر دلیلی این عزت را ترجیح داده‌اند، گفت: اگر چه بی‌تدبیری مسوولان در این مقوله وجود دارد که آن را نمی توان نادیده گرفت.تاجگردون ادامه داد: من به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  و ه عنوان یک عضو کوچک که در این مجموعه فعالیت دارم  شاهد سناریوهای بسیار متعددی در فرآیند بودجه بودم.

وی با اشاره به مخالفان طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت: آنهایی که امروزه در رسانه‌ها بیان می‌کند و ساز مخالف دارند همان‌هایی بودند که پیشنهاد افزایش قیمت بنزین  را در مجلس مطرح کردند که دولت مخالفت کرد.تاجگردون  با بیان اینکه امروزه کشور در شرایطی قرار گرفته و رو به جلو است، افزود: روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزیندر کشور مصرف می‌شود که هم‌اکنون در این مقدار کمبود وجود دارد.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ابراز کرد: برای اجرای افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین پیشنهادات زیادی مطرح شد که منوط بر آن  است که شرایط کشور را  در وهله اول بسنجیم. تاجگردون عنوان کرد: برای اجرای  سهمیه بندی بنزین تصمیم بر آن شد که این مقوله به سران  ۳ قوه  واگذار شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه درست است کسانی که پیشنهاد دهنده  حداکثری برای افزایش قیمت بنزین در کشور داشتند که  این موضوع عملی نشد  و هم ‌اکنون ساز مخالف می زنند، گفت:  دولت و مجلس صریح بیان کردند که در آن موقع افزایش قیمت صورت نخواهد گرفت و طرح آنها در مجلس رای نیاورد.وی ابراز کرد: این گروه ماموریت داشته که اذهان مردم را منحرف و به جامعه فشار وارد کنند و دشمنان را تحریک کنند.

تاجگردون با اشاره به اینکه  ضروریست این تورم افسار گسیخته را کنترل کنیم، عنوان کرد: یک عیب اساسی درمسوولان وجود دارد که به صراحت با مردم سخن نمی‌گویند و این عیب از گذشته تا به حال است و مردم نسبت به مسوولان بی‌اعتماد شده‌اند.وی ادامه داد: بی اعتمادی موجب انزجار می‌‌شود و در این فضا همه مسوول هستیم چراکه خیلی از فشارها را تحمیل می‌کنیم و مردم برای سربلندی و عزت کشور ایستادگی می‌کنند.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 16831
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا