استخراج کنندگان رمزارز برای استفاده از برق مجاز اقدام کنند

به گزارش جهان صنعت نیوز: «محمدحسن متولی زاده»  در چهارمین مرحله مانور سراسری اصلاح و تعدیل روشنایی معابر افزود: استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز اگر برای استفاده از برق مجاز اقدام کنند از حمایت های توانیر در این باره بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو و شرکت توانیر براساس مصوبه هیات وزیران آماده است برای کسانی که در چارچوب قانون می خواهند در زمینه استخراج رمز ارز فعالیت کنند برق مورد نیاز آنها را تامین کرده و کمک های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل توانیر گفت: اکنون تعدادی از استخراج کنندگان رمز ارز مراجعه کرده و همکاری خوبی با صنعت برق دارند.

متولی زاده ادامه داد: اما تعدادی دیگر هستند که دنبال منافع بیشتر با ضرر رساندن به مردم هستند که با این گروه با جدیت برخورد صورت می گیرد.

وی افزود: قوه قضائیه و پلیس امنیت اقتصادی در این باره همکاری خوبی با صنعت برق دارند.

مدیرعامل توانیر گفت: بنابراین به فعالان رمز ارزها توصیه می شود برای استفاده مجاز از برق و متضرر نشدن خود و مردم به شرکت های برق مراجعه کرده و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

متولی زاده از شناسایی حدود یک هزار دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در سطح کشور خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون و از ابتدای آغاز مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر ۳۰۰ مگاوات رمز ارز غیر مجاز جمع آوری شده و این روند ادامه خواهد داشت.

چهارمین مرحله مانور سراسری اصلاح و تعدیل روشنایی معابر صبح امروز در مرکز پایش صنعت برق در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برگزار شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 172764
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا