اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران

جهان صنعت نیوز| آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد. این تحریم‌ها بخش فلزات ایران را هدف قرار می‌دهد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه مواضع خصمانه خود علیه ایران با صدور فرمانی اجرایی، تحریم‌های جدیدی را علیه بخش آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران اعمال کرد.

ترامپ در این فرمان اجرایی مدعی شده است: اگر ایران رفتار خود را تغییر ندهد با فشار بیشتری مواجه خواهد شد. تحریم‌های جدید درآمد ایران از صادرات معادن را هدف قرار می‌دهد.

بنابر این دستور، اموال و منابع شخصیت‌هایی که در این رابطه و توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا و در رایزنی با وزارت امور خارجه این کشور مشخص می‌شود، مسدود می‌شود که شامل موارد زیر است:

فعالیت در بخش آهن، استیل، آلومینیوم و مس ایران یا شخصی که مالکیت یا کنترل یا پیشبرد نهادی را بر عهده دارد که در بخش مس، آلومینیوم، استیل و آهن ایران فعال است.

 از تاریخ صدور این دستور اجرایی، فعالیت در معامله بزرگی در  فروش، تامین یا انتقال کالاها یا خدماتی که در ارتباط با بخش‌های آهن، استیل، آلومینیوم یا مس ایران باشد.

از تاریخ صدور این دستور، معامله بزرگی برای خرید، دستیابی، فروش، انتقال یا بازاریابی آهن، محصولات آهن، آلومینیوم، محصولات آلومینیوم، استیل، محصولات استیل، مس یا  محصولات مس ایران انجام داده باشد.

اخبار برگزیده
شناسه : 17319
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا