تقاضای یک مدیر بانکی از مشتریان: به شعب بانک نروید
به گزارش جهان صنعت نیوز: و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام محمد رضا حسین زاده به این شرح است:
مشتریان محترم بانک ملی ایران
با سلام
روزهای پایانی سال، طبق روال معمول هر ساله با افزایش تقاضای خدمات بانکی توسط مشتریان همراه است.
گرچه چند سالی است که فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری، سامانه های بانکی خارج از شعب و نیز اپلیکیشن ها و پلتفرم های اینترنتی، رایج شده و حجم زیادی از تراکنش های بانکی بدون حضور در شعبه انجام می شود، اما هنوز هم تعداد مراجعات به واحدهای بانک به میزان قابل توجهی زیاد است.
اطلاعات موجود نشان می دهد در برخی روزهای سال، تعداد تراکنش های انجام شده در بانک ملی ایران از مرز یک صد میلیون فقره عبور کرده که تا ۹۲ درصد این حجم، غیرحضوری بوده است، اما مقایسه حدود هشت میلیون تراکنش حضوری روزانه با حدود ۳۳۰۰ واحد بانک ملی ایران نیز از حجم بسیار زیاد مراجعه مشتریان حکایت دارد.
مراجعه بیش از حد مشتریان به واحدها برای انجام تراکنش های بانکی در روزهای پایانی سال، نه تنها سرعت خدمت رسانی را کاهش می دهد، بلکه در شرایط شیوع ویروس کرونا، احتمال ابتلای کارکنان، مشتریان و افراد خانواده آنها به این بیماری را به شدت بیشتر می کند.
مطالعات نشان داده است که شعب بانک ها به دلیل تردد زیاد، حضور افراد متعدد و استفاده از وسایل عمومی، برای انتقال ویروس کرونا به شدت مستعدند و از این رو هر گونه حضور غیرضروری در این مکان ها می تواند برای همه، خطرآفرین باشد.
بانک ملی ایران طی سالهای گذشته سرمایه گذاری کلانی در حوزه توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری داشته و اکنون سامانه های بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، خودگردان، خودپرداز، کیوسک، CASHLESS و … برای ارائه همه خدمات بانکی در خدمت مشتریان است.
با توجه به همه مواردی که گفته شد، بار دیگر از مشتریان ارجمند تقاضا می کنم تا حد امکان از حضور در واحدهای بانک خودداری کرده و در صورت الزام به حضور، پروتکل های بهداشتی را در بیشترین حد ممکن رعایت کنند.
اخبار برگزیدهاقتصاد کلانلینک کوتاه :