سردار رحیمی: با مخلان آرامش در چهارشنبه‌سوری برخورد می‌شود

 به گزارش جهان صنعت نیوز: سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نهمین مرحله طرح اقتدار و دهمین مرحله طرح ظفر اظهار داشت: برای برخورد با این متخلفان و مخلان آرامش و امنیت با دستگاه قضایی هماهنگ، و مجوز ها گرفته شده است همچنین کسانی که با خودرو تردد و اقدام به انفجار مواد محترقه و ایجاد رعب و حشت می کنند برخورد خواهد شد.  

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: تمام نیروهای پلیس در شب چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند.

دستگیری ۱۶۲ تن از اراذل شرور و مزاحم نوامیس در طرح اقتدار

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با مزاحمین نوامیس موسوم به طرح اقتدار گفت: پلیس ۱۰۳  مرکز در خصوص شرارت، مزاحمت نوامیس و مشروبات را شناسایی کردند و پرونده تشکیل شد و در این عملیات۱۶۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، اوباشی که سلاح سرد و جنگی حمل می کردند و گردانندگان چند قمار خانه نیز دستگیر شدند. 

رحیمی ادامه داد: ۵۶ اراذل سطح، ۵۷ مزاحم نوامیس،  هفت نفر اوباش، ۱۳ نفر در عرصه مشروبات، ۲۹ نفر در شرارت و مواد مخدر دستگیر شدند و ۱۲ قبضه عنوان سلاح گرم، ۲ هزار و ۸۹۴ انواع مهمات، ۲۶ قبضه سلاح سرد و ۲ تن ۳۳۵ کیلو سرنج و اکلیل و ۱۴ هزار و ۳۳۳ انواع مواد محترقه کشف شد. 

رییس پلیس تهران بزرگ بیان داشت: ۲۸ واحد صنفی اعم از سفرخانه و بدنسازی نیز به هنگام اجرای طرح اقتدار پلمب شد.

وی با اشاره به شناسایی ۸۵ صفحه مجرمانه در فضای مجازی گفت: ۲۱ مورد از این صفحه ها بسته شد. 

کشف ۲ تن مواد مخدر و دستگیری ۳۶ قاچاقچی در طرح ظفر

وی به طرح مبارزه با مواد مخدر موسوم به طرح ظفر اشاره کرد و گفت: در این مرحله ۴۰۶ حکم اجرا شد و ۷۹۲ نفر از خرده فروشان، سه باند توزیع مواد مخدر، ۳۶ قاچاقچی و پنج نفر از اراذل و اوباش دستگیر و از آنها حدود ۲تن مواد مخدر کشف شد.  

رحیمی اضافه کرد: ۶۱۰ کیلوگرم از این مقدار موادمخدر از منازل توزیع کنندگان کشف شد. 

به گفته وی، سه هزار معتاد متجاهر نیز در این طرح جمع آوری شدند. 

وی اضافه کرد: ۳۹ دستگاه خودرو توقیف، ۵۴۷ عدد ادوات مواد مخدر و  چهار باب منزل که اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می کردند پلمب شد. 

 دستگیری ۵ گرداننده صفحه فروش مواد مخدر در فضای مجازی

رییس پلیس تهران بزرگ  همچنین از رصد  ۴۶ صفحه مجازی مربوط به فروش مواد مخدر و دستگیری ۵ نفر در این ارتباط خبر داد. 

وی با اشاره به افزایش ظرفیت فاز دوم مرکز مهرسروش، گفت: ۵۰۰ معتاد به ظرفیت اضافه شد و پیش از این ۶۷۰ نفر در این مرکز بودند. 

تمهیدات پلیس تهران بزرگ برای ایام نوروز

رحیمی با اشاره به پنجشنبه آخر سال گفت مردم به آرامستان ها کمتر مراجعه و این سنت را به روزهای قبل و یا بعد موکول کنند ضمن اینکه تدابیری با مسئولان بهشت زهرا(س) داشته ایم. 

وی با بیان اینکه ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس فعال خواهند بود، گفت: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده فعال خواهند بود و ۱۹۰ ایستگاه نوروزی پلیس آماده ارائه خدمات هستند.

رییس پلیس تهران بزرگ  گفت: یکصد خط تماس ۱۱۰ آماده پاسخگویی است. 

وی در توصیه ای به شهروندان گفت: همه به محدودیت های ستاد کرونا کمک کنند و در مرحله اول سفر نداشته باشند که امکان گرفتاری در این ویروس وجود دارد و در مرحله دوم ایمنی منازل را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به رسیدگی به وضعیت پرونده سرباز عابد اکبری گفت: این فرد سرباز نیروی عملیات راهنمایی و رانندگی است که در آن بخش مشغول به فعالیت است. 

رحیمی افزود: مسیر ما قانونی است شکایت به صورت رسمی به مراجع قضایی شده، و نسخه ای نیز در اختیار مجلس به همراه فیلم دوربین ها قرار گرفته است.

عابد اکبری چندی پیش هنگام اعمال قانون توسط یک نماینده مجلس شورای اسلامی سیلی خورد.

اخبار برگزیده

شناسه : 177797
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا