بانوان برای انتخابات شوراهای شهر در اشنویه ثبت‌نام نکردند

 به گزارش جهان صنعت نیوز:   عبدالسلام مام‌عزیزی روز یکشنبه اظهار داشت: با اتمام مرحله ثبت نام انتخابات ،۲۲ نفر در شهر اشنویه و ۱۲ نفر در نالوس ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

وی ادامه داد: مدارک تحصیلی داوطلبان ۲ نفر زیر دیپلم، سه نفر کاردانی، ۲۱ نفر کارشناسی و هشت نفر کارشناسی ارشد را تشکیل می‌دهند.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: در این دوره از انتخابات به علت شرایط خاص مقابله با کرونا ۲۹ نفر به صورت حضوری، یک نفر از طریق پیشخوان و چهار نفر از طریق اپلیکیشن موبایل ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

مام‌عزیزی افزود: جوان ترین داوطلب ثبت‌نام در انتخابات این شهرستان ۲۶ سال سن و مسن‌ترین داوطلب نیز ۷۰ سال سن دارند و متاسفانه علی‌رغم دعوت از بانوان جهت حضور شاهد مشارکت بانوان نبودیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات اجرایی انتخابات در اشنویه مشخص شده است، گفت: این هیات تا ۲۱ فروردین مراحل تایید صلاحیت افراد ثبت نام شده را بررسی و سپس اسامی را به هیات نظارت اعلام و این هیات نیز تا هشتم اردیبهشت اسامی رد صلاحیت و تایید شدگان را به داوطلبان اعلام خواهد کرد.

وی بیان کرد: در صورت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده آنان تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا اعتراض خود را تحویل هیات اجرایی استان دهند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

اشنویه ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 178911
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا