ثبت ۲۶۵ مورد شکایت از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی

 به گزارش جهان صنعت نیوز: سازمان هواپیمایی کشوری جدول پایش شکایات مسافران از عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های فروش بلیت مربوط به اسفند سال ۹۹ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، مجموعاً ۲۲۵ شکایت از شرکت‌های هواپیمایی و ۴۰ شکایت از آژانس‌ها و در مجموع ۲۶۵ فقره شکایت به ثبت رسیده است. این سازمان به ۲۵۱ فقره از شکایات معادل ۹۵ درصد آنها به شاکیان پاسخ داده است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، ایران‌ایر با ۵۱ شکایت، بیشترین میزان شکایات واصله از مسافران را داشته و قشم‌ایر با ۲۹ شکایت در رتبه بعدی قرار دارد.

کمترین میزان شکایات نیز به هواپیمایی پویا با «بدون ثبت شکایت» و شرکت هواپیمایی فلای‌پرشیا با یک فقره شکایت اختصاص دارد.

همچنین از نظر درصدی ایران‌ایر با اختصاص ۲۲ درصد کل شکایات واصله به این سازمان از مجموع کل شکایات، در رتبه اول پُرشکایت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ماه گذشته قرار دارد.

در رتبه دوم نیز قشم‌ایر با ۱۲.۳ درصد پُرشکایت‌ترین ایرلاین داخلی در اسفند سال گذشته بوده است.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 180613
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا