کمک دولت به طرح مسکن مهر

به گزارش جهان صنعت نیوز:  احمد اصغری مهرآبادی دربازدید از مناطق مختلف شهرستان های شرق استان تهران در خصوص اقدامات دولت در تامین خدمات روبنایی مسکن مهر اظهار کرد: ۶۷۰ باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر در دست ساخت است که ۵۰۵ واحد به اتمام رسیده و مابقی در حال تکمیل است. همچنین ساخت ۵۰۰ مسجد نیز در دست ساخت است که ۳۹۵ مسجد به اتمام رسیده و مابقی درحال تکمیل است و ۷۵ باب کلانتری نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی یادآور شد: مسکن مهر یکی از پروژه هایی بود که در ابتدا قرار بود به صورت اجاره ۹۹ ساله باشد اما با توجه به افزایش هزینه ها و تامین نشدن منابع، مقرر شد دولت به میدان بیاید و برای اجرای این پروژه حامی باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته دولت از منابع مختلف کمک های بسیاری در اجرای این پروژه مسکونی داشته است، تصریح کرد: برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی، طبق تصویب مجلس مقرر شد دستگاه های متولی اجراکننده باشند که آنان نیز با کمبود اعتبارات مواجه شدند و در همین راستا دولت نیز بار دیگر پای کار آمد.

مهرآبادی همچنین ضمن بازدید از محله کریتون و مسکن مهر مهرآباد از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت و برای حل مشکل مالکیت زمین جوانان محله کریتون بر لزوم پیگیری مراحل الحاق این منطقه به محدوده و واگذاری زمین های آن به افراد واجدالشرایط برای تهیه مسکن جوانان تاکید کرد.

در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر دماوند موضوعاتی از جمله زیرساخت‌های شهری مسکن مهر، جدول‌گذاری و آسفالت‌ معابر، ندادن پایان‌کار به مجتمع‌های مسکونی و مشکلات تعاونی ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مسکن مهر مطرح شد و از روند اجرای پروژه دیوار حائل تعاونی مهر یک نیز بازدیدی صورت گرفت و مقرر شد طی یک ماه آینده پروژه دیوار حائل تعاونی تکمیل شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 196311
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا