پیگیر لغو آزادسازی نرخ سبوس و تامین نهاده‌های دامی هستیم

به گزارش جهان صنعت نیوز:  اتحادیه سراسری دامداران طی اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه پیگیری‌های لازم برای لغو آزادسازی نرخ سبوس و تأمین سایر نهاده‌های دامی در حال انجام است، از دامداران خواست فعلاً از هرگونه تجمع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در خصوص پیگیری‌های مستمر اتحادیه دامداران کشور و با حضور همکاران ما در استان‌های تهران و البرز جهت لغو مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر آزاد سازی سبوس جلسه‌ای با معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان تعاون روستایی کشور امروز شنبه مورخ ۱۴۰۰.۰۴.۰۵ تشکیل و مشکلات تشکل‌ها و اتحادیه‌ها مطرح و از وی خواسته شد تا از تشکل‌ها و دامداران به عنوان تولید کننده حمایت لازم صورت گیرد.

محمدعلی طهماسبی ضمن حمایت از اتحادیه‌ها و به خصوص اتحادیه دامداران ایران با وزیر جهاد کشاورزی، معاونان مربوطه و ریاست بازرسی این وزارت خانه تماس گرفته و خواستار جلسه مشترک جهت رفع مشکلات و نگرانی دامداران در خصوص آزاد سازی سبوس و تأمین سایر نهاده‌های دامی شد.

لذا به اطلاع می‌رساند نمایندگان دامداران پیگیر موضوع هستند و از کلیه دامداران خواهشمندیم تا نتیجه نهایی از هر گونه تجمع خودداری کرده و بیانیه‌های لازم را فقط از اتحادیه مرکزی و یا استانی دریافت کنند.

 طی روزهای اخیر دامداران کشور اعلام کرده بودند به دلیل شرایط دشوار تولید و عدم حمایت‌های لازم از این صنعت، اقدام به تجمعاتی خواهند کرد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 198977
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا