پلیس تهران: امنیتی کردن صدای انفجار پارک ملت کار رسانه‌های معاند است

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سردار “حمید هداوند” درباره جزئیات صدای انفجاری که بامداد امروز شنبه از پارک ملت تهران شنیده شد، افزود: فیلم منتشر شده در فضای مجازی و طرح اینکه در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان‌های پایتخت دچار انفجار و حریق شده است، واقعیت ندارد و این فیلم ها مربوط به این حادثه نیست.

وی اظهار داشت: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

به گفته این مقام انتظامی، علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی شنیده شدن صدای انفجار، جزئیات موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

بامداد امروز برخی رسانه‌ها از شنیدن شدن صدای انفجار در اطراف پارک ملت خبر دادند و پس از آن نیروهای آتش نشانی به پارک ملت اعزام و در مقابل این محل مستقر شدند.  

هنوز دلیل مشخصی برای این حادثه بدست نیامده و نشانه ای از آتش سوزی و یا انفجار نیز در محل دیده نشده است.  

در همین ارتباط معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: صدای انفجاری ۵٢ دقیقه بامداد امروز شنبه در پارک ملت تهران گزارش شد که براساس بررسی‌های صورت گرفته خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

علیرضا گودرزی افزود: پارک ملت در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان آیت الله هاشمی قرار دارد و موضوع همچنان توسط پلیس فاتب در دست بررسی است.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر ارتباط صدای انفجار با سازمان گسترش گفت: این سازمان در سطح تهران و شهرستان ها صدها ساختمان دارد اما تاکنون خبر انفجار در این سازمان تایید نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ارایه گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای‌انفجار در پارک ملت اعلام کرد: حادثه انفجاری در شمال تهران روی نداده‌است و آتش‌نشانان هیچ اثری از وقوع چنین حادثه‌ای مشاهده نکردند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 201894
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا