نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی کیش

جهان صنعت نیوز| سمپوزیوم فولاد کیش سی‌ام بهمن‌ماه لغایت یکم اسفندماه با رویکرد اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد بر پایداری آن برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی نیز در راستای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد استفاده در صنایع فولاد و معادن وابسته آن در حاشیه این سمپوزیوم برگزار شد.

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع بر پا شد، ۲۱۵ شرکت‌کننده داخلی و ۲۵ شرکت‌کننده خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه، چین، انگلستان، هلند، سوئد و اسپانیا حضور داشتند و به معرفی تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فراورده‌های دیرگداز و روانسازها پرداختند.

به جز شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، مجموعه شرکت‌های گل گهر، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد خراسان، سنگ‌آهن مرکزی ایران، چادرملو، فولاد غدیر ایرانیان، آهن و فولاد ارفع، آسکوتک و پامیدکو در این نمایشگاه حضور داشتند.

لازم به ذکر است غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در این نمایشگاه، به عنوان غرفه برتر انتخاب و معرفی شد.

بازدید «خداداد غریب‌پور»، رئیس هیأت‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه فولاد کیش:

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 20427
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا