یکی از سران عشایر عرب: مردم خوزستان برای کمک به دولت آمادگی دارند

به گزارش جهان صنعت نیوز:   شیخ سمیر باوی روز جمعه در نشست رییس جمهوری با عشایر خوزستان در اهواز بیان کرد: باید همواره مردم این استان را نجیب و ولایتمدار دانست.

وی ادامه داد: مردم خوزستان ضمن وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با وجود همه مشکلات معیشتی که دارند اما خویشتندار بوده و در خط ولایت هستند.

باوی با اشاره به برخی گزارش های ارسالی به مرکز کشور در خصوص مشکلات پیش آمده در خوزستان افزود: در بعضی گزارش‌ها عنوان شده که برخی از مردم از مذهب خود برگشته‌اند اما چنین چیزی واقعیت ندارد و تنها افراد اندکی آن‌ هم به دلیل مشکلات اقتصادی به این اقدام دست زده‌اند.

این شیخ عشایر عرب خوزستان با بیان اینکه انتظار و مطالبه مردم استان همواره به حق است گفت: رسیدگی به مشکلات زیرساختی از جمله این مطالبه‌ها است که باید از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از برخی تبعیض ها و نیز آمار بسیار بالای بیکاری در خوزستان بیان کرد: کشاورزان خوزستان دچار چالش جدی هستند که از دولت خواسته می‌شود مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.

باوی ادامه داد: مشکلات مربوط به آب و فاضلاب در خوزستان نیز یکی از چالش‌های این استان است که رسیدگی به آنها نیازمند رسیدگی فوری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان در زمینه‌های مختلف گفت: در صورتی که استفاده از این ظرفیت‌ها با جدیت مدیریت و ساماندهی شود، به طور قطع شاهد کاهش بیکاری در خوزستان خواهیم بود.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آمنوزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 211669
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا