وزیر تعاون: حل مشکلات تولید در اولویت‌ برنامه‌های وزارت کار است

به گزارش جهان صنعت نیوز: حجت‌الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در قم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد که در مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم حضور پیدا کنیم و از نزدیک به عزیزان خسته نباشید بگوییم.

وی ادامه داد: نظم بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون در قم وجود داشته که جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار می‌رود کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به واکسینه شدن خود اقدام کنند.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ابراز داشت: راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون برای کارگران در مراکز صنعتی اقدام بسیار خوبی است و انتظار می‌رود سایر استان‌ها نیز از این اقدام استان قم الگوبرداری کرده و مراکزی را در شهرک‌های صنعتی به این موضوع اختصاص بدهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد.

عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار خواهد کرد. دیدار با آیات سیدمحمدعلی علوی گرگانی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، علی رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در ایران از جمله برنامه‌های وی در این سفر است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 213024
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا