ابراز نگرانی عضو شورای شهر از آمار مرگ و میر تهران

به گزارش جهان صنعت نیوز:   امانی ، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در این‌باره به «جهان صنعت» می‌گوید: “معاون پیشین خدمات شهری اعلام کرده بود طی دو سال آینده تکمیل ظرفیت بهشت زهرا(س) را پیش‌بینی کرده بودیم”، اما من معتقدم اگر روال افزایشی مرگ و میرها و تلفات کرونا در تهران ادامه یابد، این زمان کوتاه‌تر خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: از این رو با بهره‌گیری از مشاوران، گورستان‌های جدید در پایتخت مورد بررسی قرار گرفت و دو مورد که یکی از آنان در شرق پایتخت قرار دارد نیز آماده است که مقرر شده مسئولان مربوطه در قالب یک لایحه به شورا ارائه دهند تا در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری رسیدگی شود.

به گفته امانی در صورت ارجاع لایحه به صحن علنی و تصویب اعضای شورای شهر در جهت آماده‌سازی و قطعه‌بندی آرامستان جدید اقدامات اساسی آغاز می‌شود و شورای شهر به عنوان نهاد نظارتی عمل خواهد کرد تا کار به بحران کشیده نشود.

عضو شورای شهر تهران ابراز امیدواری می‌کند با افزایش سرعت تزریق واکسن کرونا به شهروندان تعداد آمار فوتی‌ها کاهش یابد، با این حال می‌گوید: با اینکه آمارها از کاهش ۱۰ درصدی حکایت می‌کنند اما منتظر و نگران پیک بعدی هستیم که در مهرماه رخ خواهد داد.

اخبار برگزیده
شناسه : 213712
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا