نرم‌افزار همدم عامل تشویق جوانان به بی‌حیایی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  علیرضا عابدین، روانشناس بالینی ضمن انتقاد شدید به این نرم‌افزار به «جهان‌صنعت‌نیوز» می‌گوید: این نرم افزار برای مردانی که نیازهای جنسی خود را تا قبل از این از طریق روش‌های زیرزمینی رفع می‌کردند، تاسیس شده است.

وی افزود: همدم و نرم‌افزارهای مشابه، در راستای خارج کردن موضوع فوق‌الذکر از حالت زیرزمینی تاسیس شده‌‌اند.

وی این تصمیم را عاملی برای گستاخ شدن جوانان خواند و اظهار کرد: این اقدامات نه تنها کمکی به رفع این مشکل نمی‌کند بلکه شرایط را بدتر می‌کند زیرا این نرم‌افزارها، به روابط کوتاه‌مدت و روسپی‌گری مشروعیت می‌دهند.

عابدین با بیان اینکه همدم  کانون خانواده را نشانه گرفته است، عنوان کرد: جامعه ما، خانواده‌محور است و عواملی که بر روی خانواده‌ها تاثیرگذار باشد مستقیما بر روند پیشرفت جامعه نیز اثر متقابل دارند.

وی عامل اصلی روی‌آوردن جوانان به این برنامه‌ها را مشکل رابطه‌های عاطفی دانست و گفت: جوانان زمانی که می‌خواهند به سمت و سوی زندگی عاطفی مشترک بروند، به خصوص در مراحل اولیه ازدواج، سیل مشکلات فراوانی بر سر راه هر دو طرف روانه می‌شود که در موارد بسیاری موجب پشیمانی آنها در ادامه این راه می‌شوند.

او در پایان با اشاره به ویژگی‌های یک مشاور خوب در زمینه ازدواج تاکید کرد: با توجه به عدم اطلاع‌رسانی کافی در سایت همدم در مورد برخورد صحیح در دوران نامزدی، ارتباط با خانواده‌ها، درک و ابراز احساسات یکدیگر و توافق بر سر تفاوت‌ها و… به صراحت می‌توان گفت این نرم‌افزار هم مانند دیگر نرم‌افزارهای مشابه که در گذشته روی کار آمدند، نمی‌تواند مثبت عمل کند.

اخبار برگزیدهدانش و فناوری
شناسه : 218880
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا