ایران به اتهام‌های رژیم صهیونیستی پاسخ داد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  اسماعیل بقایی‌هامانه نماینده کشورمان در این نشست که از ۲۲ شهریور تا ۱۶ مهر در حال برگزاری است، در پاسخ به اتهام‌های رژیم صهیونیستی علیه کشورمان تصریح کرد: این واقعیت که یک موجودیت ذاتا شرور که تشکیل آن وابستگی تام به اشغالگری، قتل‌عام، تروریسم، تجاوز و خونریزی دارد جرات می‌کند از جایگاه شورای حقوق بشر برای دروغ‌پراکنی و نفرت‌انگیزی سوءاستفاده کند نمونه بارز عادی‌سازی شرارت و خباثت شیطانی است.

نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد در ژنو به کنایه یادآور شد که رژیم اسراییل به بهترین وجه تحت لوای قطعنامه ۳۳۷۹ مورخ ۱۰ نوامبر ۱۹۷۵ مجمع عمومی سازمان توصیف می‌شود و اکنون زمان آن فرا رسیده است که شورای حقوق بشر با توجه به سیاست‌ها و جنایت‌های مداوم رژیم آپارتاید اسراییل این واقعیت را مجدد شناسایی کند. چرا که واقعیت همان است که در قطعنامه ۳۳۷۹ نیز بر آن تاکید شده است: صهیونیسم، مترادف نژادپرستی و تبعیض نژادی است.

نماینده کشورمان گفت: بیش از هفت دهه است که مردم فلسطین شاهد جنایات مستمر از جمله قتل‌عام‌های مکرر، پاکسازی قومی، شکنجه سیستماتیک، قتل و بازداشت خودسرانه و… بوده‌اند. لذا این اقدامات سبعانه وفق قوانین بین‌المللی واجد اوصاف جنایت جنگی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت است.

بقایی‌هامانه تاکید کرد که فقط یک سیستم نژادپرست آپارتایدی می‌تواند برخورد بی‌رحمانه را علیه کودکان بیگانه روا دارد و آنها را بازداشت و زندانی کند.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 218904
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا