آغاز به کار نخستین انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال اقتصادی

به گزارش جهان صنعت نیوز: مرجان هوشیار از کارآفرینان حوزه بازرگانی، مؤسس و رئیس این انجمن؛ ارتقاء سطح کیفی و کمی آگاهی و دانش بانوان کارفرما و همچنین توانمند سازی هم راستا با استانداردهای روز دنیا را از اهداف ایجاد و تشکیل این انجمن خواند.

محمد عطاردیان رئیس پیشین کانون عالی کارفرمایی کشور، به پیشینه و جایگاه کانون عالی کارفرمایی در سطح جهانی و ملی اشاره و بر پایدار سازی تشکل های صنفی تاکید کرد.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ همه ما باید دست به دست هم دهیم تا با بهتر کردن شرایط در جامعه و حمایت بیشتر از زنان، به آن ها در مسیر کارآفرینی کمک کنیم و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی استعداد آن ها و رونق وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

همچنین محمدرضا سیفی دبیر کانون عالی کارفرمایی کشور؛ در همین راستا کانون کارفرمایی را بزرگترین تشکل اقتصادی و نماینده ایران در ILO نامید.

یارعلی مشاور انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال اقتصادی ؛ که سال هاست در زمینه آموزش و مشاروه کسب و کار و توانمند سازی شرکت ها و کسب و کارهای نو پا فعالیت دارند؛ ورود موثر زنان به این تشکل ها و انجمن های صنفی آغاز تغییرات و جهش های عظیم در حل مسائل و چالش های حوزه تخصصی آنان در سطوح مختلف جامعه خواهد بود.

فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران ؛ زنان را تأثیرگذار در اقتصاد جامعه دانست و نادیده گرفتن این قشر جامعه در اقتصاد را فاجعه بار خواند.
خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی و مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران نیز در این جلسه گفت: زمان حضور هیجانی بانوان در عرصه های خاص در جامعه گذشته است.

وی افزود: حضور زنان در همه عرصه ها و استفاده از توانمندی بانوان تنها با هماهنگی و سپردن صحیح جایگاه ها به افراد توانمند مؤثر خواهد بود.

در ادامه این جلسه؛ عصمت قانعی از دیگر اعضاء مؤسس و هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی بانوان فعال اقتصادی و از کارآفرینان و تولیدکنندگان صنایع غذایی اظهار کرد: تشکل ها راه برون رفت بانوان صنعتگر از مشکلاتی است که پیش رو دارند.

مهلا زمانی پیشکسوت صنعت مد و لباس از فعالیت بانوان در این زمینه و از ایجاد موزه لباس های ایرانی سخن گفت.

میترا مبین از دیگر کارآفرینان بازرگان و همچنین از مؤسسان این انجمن با آرزوی همکاری و هماهنگی بانوان در تشکل ها بانوان را رکن اساسی اقتصاد جوامع دانست.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 219721
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا