تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو ۸ درصد افزایش یافت

به گزارش جهان صنعت نیوز: دو شرکت زیرمجموعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) طی شش ماهه نخست امسال، ۷۳۲ هزار و ۵۴ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کرده‌اند که نسبت به ۶۷۵ هزار و ۸۰۸ تن تولیدی این شرکت‌ها در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ گذشته، هشت درصد افزایش یافته است.

این شرکت‌ها طی شهریورماه، ۶۹ هزار و ۶۳۰ تن کنسانتره تولید کرده‌اند که در مقایسه با میزان تولیدی در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ معادل ۳۹ هزار و ۳۴۳ تن، ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که در نیمه نخست سال جاری، میزان استخراج دو شرکت زیرمجموعه ایمیدرو با ۲۸ درصد افزایش نسبت به یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۲ تن تولید شده در مدت مشابه سال گذشته، به یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۴۰ تن ماده معدنی رسیده است.

میزان استخراج این شرکت‌ها از ۶۵ هزار و ۸۶۵ تن در شهریور ماه سال گذشته به ۱۰۵ هزار و ۴۹۳ تن ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش استخراج را نشان می‌دهد.

طبق آمار ایمیدرو، میزان ارسال کنسانتره زغالسنگ از سوی شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو به شرکت‌های داخلی در مجموع شش ماه نخست سال جاری معادل ۷۵۹ هزار و ۵۹۹ تن بوده است که نسبت به ۶۶۴ هزار و ۴۷۲ تن ارسالی در مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد بیشتر شده است.

میزان ارسال کنسانتره زغالسنگ به شرکت‌های داخلی در یک ماهه شهریور ماه با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به میزان ارسالی در ماه مشابه سال گذشته، ۶۵ هزار و ۳۴۷ تن بوده است. در شهریور ماه ۱۳۹۹، معادل ۴۴ هزار و ۷۶۷ تن کنسانتره زغالسنگ به سایر شرکت‌ها ارسال شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 220565
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا