وزیر راه و شهرسازی : ۴۰ هزار واحد مسکونی در اردبیل احداث می‌‍شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  رستم قاسمی پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل افزود: در هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری  مصوبات خوبی در ارتباط با مسکن و حوزه راه تصویب خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت مسکن مورد نیاز مردم را تامین می کند، اظهار کرد: براساس برنامه رئیس جمهوری مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال و اجرای قانون جهش تولید مسکن اقدامات لازم انجام شده است.

او افزود:  برای آغاز کار ساخت  ۲ میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده‌ایم و تفاهمنامه تعدادی از آنها  با بنیاد مسکن، صندوق تعاون، وزارت راه و تعاون و بسیج امضا شده است.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل هم در این دیدار خواستار تحقق مطالبات مردم استان اردبیل از بابت تکمیل راه آهن اردبیل-میانه و اتصال آن به پارس آباد مغان شد.

وی افزود:راه آهن اردبیل پیشرفت خوبی در سال‌های اخیر داشته  و انتظار داریم این پروژه سال آینده به اتمام برسد.

عاملی ادامه داد: مطالعات اولیه برای اتصال راه آهن به پارس‌آباد در حال نهایی شدن بوده و ضروری است با تامین اعتبارات لازم عملیات اجرایی آن شروع شود.

وی افزود: در حوزه مسکن هم مشکلات عدیده ای وجود دارد که انتظار است دولت نسبت به  رفع این شملات اقدام کند.

امام جمعه اردبیل وضعیت راه‌های روستایی را نگران کننده دانست و گفت: جاده‌های منطقه مغان به خاطر ازدیاد تصادف مشهور به قتلگاه شده است بخصوص جاده‌های روستایی که وضعیت نامطلوبی دارند.

وزیر راه و شهرسازی در قالب هشتمین سفر استانی امروز جمعه به استان اردبیل سفر می‌کند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهمسکن
شناسه : 223529
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا