۲ تونل ساختمان‌های «پالادیوم» تهران مسدود شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از اعلام روز دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، روز گذشته با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه ۲، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهر و موم ۲ مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

حمید محمودی افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

وی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد.

محمودی گفت: مالک این مجتمع نسبت به روی صادر شده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدید نظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی، حکم اجرا شد.

به گزارش ایرنا، یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اقدام با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

اخبار برگزیده
شناسه : 232316
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا