رونمایی از سامانه الکترونیکی حراج سازمان اموال تملیکی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  رییس سازمان اموال تملیکی روز یکشنبه در آیین رونمایی از این سامانه اظهار داشت: این سامانه اکنون به صورت آزمایشی رونمایی شد و ۱۱ دی ماه اولین حراج الکترونیکی برگزار می شود، افراد می توانند وارد سامانه شده و ثبت نام کنند.

«سید عبدالمجید اجتهادی» افزود: شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

رئیس سازمان اموال تملیکی با اشاره به بخش های مختلف این سامانه گفت: این سامانه فرصت برابر را برای شرکت کنندگان فراهم می کند و همه افراد می توانند با ثبت کدملی در این سامانه، لیست کالاها و مشخصات آنها را مشاهده و اقدام به خرید کنند.

وی بیان داشت: برای همه افراد، حراج در یک زمان مشخص و به صورت آنلاین برگزار می شود و شرکت کنندگان قیمت کالاها را مشاهده می کنند کسی که بالاترین قیمت را بر روی کالایی بگذارد در حراج برنده می شود.

اجتهادی به حراج حضوری فرش های دست باف اشاره کرد و گفت: در هفته آینده فرش‌ها را به صورت حضوری به مدت سه روز به حراج خواهیم گذاشت.

رئیس سازمان اموال تملیکی اضافه کرد: یک هزار و ۱۰۰ تخته فرش دستباف در انبارهای این سازمان وجود دارد.

۳۷۰ میلیارد تومان کالا امحا شد

 اجتهادی با اشاره به اینکه ۳۷۰ میلیارد تومان کالا امحا شد، گفت: حجم عظیمی از کالاهایی که سلامت آنها تایید نمی شود، امحا می شوند.

رئیس سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: کالاهای قاچاقی که امکان امحا نداشته باشد صادر می شود در حال حاضر وضعیت صادرات این نوع کالاها را پیگیری می کنیم.

وی به وضعیت ماینرها اشاره کرد و گفت: ۱۰۶ هزار ماینر در انبارهای سازمان اموال تملیکی بلاتکلیف مانده است که به مرور زمان از بین می رود و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

اجتهادی افزود: وضعیت خودروهای لوکس در انبارهای اموال تملیکی را از سوی وزارت صمت پیگیری می کنیم.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 236251
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا