خاندوزی و پنبه کردن رشته‌های خوش رضایی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  خاندوزی به خبرگزاری دولت گفته است «در خصوص زمان تغییر یارانه‌ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است.» وی همچنین یک خبر دیگر که گفته می‌شد قرار است طرح آزمایشی توزیع بنزین به روش تازه در قشم و کیش اجرا شود را نیز تکذیب کرده است.
این دوگانگی‌ها در اطلاع‌رسانی از سوی بالاترین مقام‌های ستاد اقتصادی دولت درباره یکی از جنجالی‌ترین مساله‌های اقتصاد ایران که دست‌کم نیم قرن است ادامه دارد و در ذات سیاست‌های اقتصادی قرار گرفته در تیم تازه تاسیس شده دولت جای شگفتی دارد. شگفتی اینجا است که آقای خاندوزی و بقیه اعضای ستاد اقتصادی دولت در همین هفته های تازه‌سپری‌شده تاکید کرده‌اند گروه اقتصادی دولت هماهنگ و منسجم هستند.
تحلیل و خبر ارائه شده از سوی معاون اقتصادی دولت و تکذیب سریع آن از سوی عضو دیگر ستاد نشان می‌دهد رییس دولت باید دقت بیشتری داشته و به اعضای ستاد اقتصادی یادآوری کند اگر می‌خواهند خبری بدهند از اجرای آن کاملا اطمینان داشته باشند یا اگر می‌خواهند خبری را که یک عضو ستاد گفته تکذیب کنند با وسواس انجام دهند.
الان وضعیت این گونه است که علاقه‌مندان به اخبار اقتصاد سیاسی به این نتیجه می‌رسند که محسن رضایی چیزی را می‌داند که خاندوزی نمی‌داند یا خاندوزی تصمیم‌هایی می‌گیرد که معاون اول از آنها بی‌اطلاع است و رییس دولت نیز نمی‌تواند الان چه بگوید. البته رییس دولت سیزدهم معاون اول خود را موظف کرده است رفتار و گفتارهای خبری اقتصاد کلان و تصمیم‌ها و دیدگاه‌های مدیران را هماهنگ کند و شاید او باید جواب این ناهماهنگی را بدهد. حال شهروندان باید ببینند محسن رضایی در مقام معاون اول درباره تکذیب حرف ها و خبرهای خوش او از سوی وزیر اقتصاد چه واکنشی نشان خواهد داد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 236804
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا