موافقت رئیس‌جمهور با ابلاغ برخی بندهای مصوبه حمایتی از بورس در لایحه بودجه

به گزارش جهان صنعت نیوز: احسان خاندوزی در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس گفت: بورس آیینه تمام نمای اقتصاد است و تمام وزارتخانه ها، بخش ها و تحولات خارجی و داخلی، خود را در آیینه تمام نمای بورس نمایان می کنند.

وی افزود: وظیفه دولت است که سازماندهی بازار سرمایه را بصورت رقابت پذیر و شفاف و با قدرت نقدشوندگی بالا اجرا کند. نقد شوندگی در بازار سهام باید با حداکثر شفافیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از گروه هایی که صدای آنها به گوش نمی رسد مانند سهامداران خرد که از سال ۹۷ به جمعیت آنها افزوده شده، صورت گیرد.

بر اساس این گزارش و به نقل از بورس تهران، خاندوزی با اشاره به دغدغه برخی از نمایندگان مبنی بر عدم بازتاب مصوبه ۱۰ بندی حمایتی دولت از بورس در لایحه ۱۴۰۱ ادامه داد: با توجه به اصرار وزارت اقتصاد و سازمان بورس و موافقت رئیس جمهور، قرار شد بندهایی که نیازمند درج در بودجه دارند(برخی از بندها ما به ازای بودجه ای ندارند و کاملا قادر به پیاده سازی هستند) در یک مصوبه رسمی و با امضا شخص رئیس جمهور به مجلس ابلاغ شود تا رسماً به عنوان پیام دولت در حمایت از صنایع بورسی در زمره مصوبات لایحه بودجه ۱۴۰۱ قرار گیرد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمهپیشنهاد ویژه
شناسه : 240985
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا