برنامه‌های دهه فجر امسال با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  با این وجود خبری از اعمال محدودیت‌های جدی نیست. این نگرانی وقتی بیشتر می‌شود که هفته آتی سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی سالانه ۲۲ بهمن را نیز در پیش داریم. از همین راه شاهدیم که در هفته اخیر درخواست‌های مکرر برای برگزار نشدن این مراسم می‌شود. مثلا محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در مطلبی با عنوان «به خاطر دل مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار نکنید» نوشته بود: «حتی اگر اومیکرون هم کرونا گرفت و مرد، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار نکنید. حتی اگر همه اصلاح‌طلب‌ها و اصولگراها هم امضا دادند که در راهپیمایی حضور می‌یابند، باز هم برگزار نکنید.

حتی اگر همه دشمنان این مرز‌وبوم از شنیدن خبر لغو آن قند توی دلشان آب شد، باز هم برگزار نکنید. حتی اگر همه فرشته‌های آسمان یکصدا درخواست کردند، باز هم برگزار نکنید. بگذارید تاریخ بنویسد در چهل‌وسومین ۲۲ بهمن انقلاب، هیچ شعاری که دل یک عده را بشکند، داده نشد. بگذارید در خاطره‌ها بماند که هیچ پلاکاردی که مرگ فلان چهره سیاسی را آرزو می‌کرد بالا نرفت. بگذارید گدازه‌های داغ آتشفشان لعن و نفرین برای یک‌بار هم که شده در خیابان‌ها ولو نشود. بگذارید خیابان آزادی و خیلی از خیابان‌های سراسر کشور، خاطره پاهایی را که در سال‌های پیاپی از خشم علیه این و آن بر زمین کوبیده می‌شد، فراموش کنند. روز ۲۲ بهمن به همه شبکه‌های تلویزیونی بگویید برفک پخش کنند. رادیو هم سکوت پخش کند. بگذارید این سکوت و برفک، مردم را ببرد به روزهایی که همدل بودند، رفیق بودند، به آینده‌شان امید داشتند، به عشق همدیگر زندگی می‌کردند… حالا که نمی‌توانید آن مهربانی اول انقلاب را بازآفرینی کنید، نفرت و دشمنی و بغض و کینه را جایگزینش نکنید. برگزار نکنید، شما را به خدا، به خاطر امام، به خاطر گلگون‌کفنانی که شاید دوست ندارند این روزهایمان را ببینند… و به خاطر دل مردم برگزار نکنید.»

روزنامه جمهوری اسلامی هم با عنوان «کرونا خطرناک است؛ راهپیمایی را لغو کنید» نوشته بود: «بزرگداشت ۲۲ بهمن قطعا مهم است ولی در شرایط خطرناک کرونایی می‌توان آن را به شیوه‌ای دیگر غیراز راهپیمایی و تجمع برگزار کرد.»با این وجود اما این‌طور که به نظر می‌رسد، گوش مسوولان بدهکار نیست و بی‌توجه به این همه هشدار و درخواست، راه خود را می‌روند. شاهدش همین که رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم ۲۲ بهمن را در شهرهای مختلف برگزار کنیم.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 245544
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا