شیب صعودی شیوع کرونا در تهران؛ ۴۶ فوتی و ۳ هزار بستری در روز گذشته

به گزارش جهان صنعت نیوز: نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که «شرایط کرونایی استان تهران چگونه است؟»، بیان داشت:مرگ و میر بالا رفته؛به دلیل اینکه آمار ابتلا نیز خیلی بالا رفته است.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که داریم شرایط، شرایط بحرانی است و چیزی که مشخص است اینکه ما داریم با یک شیب بسیار صعودی موج ششم را طی می‌کنیم و آمار مراجعان سرپایی و بستری به جز مطبها، حدود ۲۰ هزار نفر  رسیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود:اکنون تعداد بستری جدید به ۹۰۰ نفر در روز رسیده که یک پنجم آنها بیماران بدحال تری هستند؛ضمن اینکه تعداد بستری به ۳۳۸۰ رسیده و تعداد فوتیها در ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران ۴۶ نفر بوده است.

توکلی درباره اینکه «آیا با کمبود تخت و تجهیزات پزشکی روبرو هستیم؟»، تأکید کرد: هیچ کمبودی نداریم و نگرانی ما درباره دو هفته آینده است. 

وی درباره «وضعیت واکسیناسیون در استان تهران»، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد افراد دُز بوستر را تزریق کرده‌اند؛ ضمن اینکه تعداد قابل توجهی دُز دوم را تزریق کرده‌اند و آنچه نگران آن هستیم افزایش بی رویه مبتلایان است که ممکن است در روزهای آینده گرفتاری ایجاد کند.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 246401
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا